Veel gestelde vragen
Hoe bestel ik een eigen stijl product?
Dit doet u door het gewenste eigen stijl product in uw mandje te plaatsen, er wordt dan op de volgende pagina gevraagd van welke materialen u het product wenst. Makkelijk is om de pagina materialen erbij te houden (deze opent automatisch in een nieuw venster), zodat u altijd kunt kijken hoe de materialen heten.Eigen stijl artikelen herkent u aan het eigen stijl logo, welke hier links staat afgebeeld.
Moet ik mij registreren om een bestelling te plaatsen?
Ja, dit moet. Neno boetiek gebruikt de gegevens echter alleen voor alles rondom uw bestelling te regelen en eventueel incidenteel een nieuwsbrief te sturen naar uw e-mailadres als u dit aangeeft bij het registeren.Hoe lang is de levertijd?
Op reeds bestaande producten zit een levertijd van ong. 3 werkdagen. Op de homepage van de site, vindt u aan de rechterkant hoe lang de (maximale) levertijd is op eigen stijl producten. Beide levertermijnen gaan in zodra uw betaling binnen is bij Neno boetiek. U weet dit, doordat u dan van Neno boetiek een berichtje krijgt dat de betaling binnen is. De levertermijn loopt t/m het artikel verzonden wordt, ook daar krijgt u bericht van. De dag(en) dat de verzending duurt tellen dus niet mee.Waarom verstuurd Neno boetiek brievenbuspost zonder track en trace alleen op eigen risico?
Dit komt doordat brievenbuspost voor zowel Neno als klant en PostNL niet te traceren is. Er is daardoor voor Neno Boetiek niet te achterhalen of een bestelling wel of niet aangekomen is. Met pakketpost en brievenbus post met track en trace is dit wel het geval, vandaar dat Neno Boetiek daar wel het risico voor draagt.Ik ontvang geen e-mails van Neno Boetiek.
Check uw SPAMbox, hierin wil een eerste e-mail nog wel eens terecht komen. Mocht u geen bestelbevestiging krijgen stuur dan een e-mail naar info@nenoboetiek.nl, dan sturen wij u zo spoedig mogelijk een nieuwe bestelbevestiging.Hoe kan ik betalen?
Neno biedt 3 betalingsmogelijkheden aan:1. Betalen bij afhalen
2. Vooraf overmaken
3. Rembours (+ € 15,-)
1. Betalen bij afhalen
U betaalt u bestelling (contant en zo gepast mogelijk) als u de bestelling afhaalt.
2. Vooraf overmaken
Bij uw orderbevestiging ontvangt u het rekeningnummer om de betaling aan te voldoen. Vermeld hierbij uw ordernr. Zodra Neno de betaling heeft ontvangen stuurt Neno u een mailtje en vanaf dan wordt de bestelling ook daadwerkelijk in behandeling genomen.
3. Rembours
Als u aangeeft dat u uw order onder rembours wilt ontvangen. Betaalt u pas(gepast) als u het pakketje ontvangt van PostNL. PostNL overhandigt het pakket dan aan de geadresseerde, gemachtigde of volwassen huisgenoot (18 jaar of ouder) na contante betaling van het bedrag. U tekent voor ontvangst én schrijft uw naam in blokletters op de lijst van de postbezorger.